3. července 2007

Marseille

Tak jsem se těšil, jak(když se tu budu měsíc flákat) obohatím svůj blog o tuny krásných fotek a tisíce nicneříkajících postů a debil (rozuměj: "Já - debil") jsem si nevzal šňůru co spojuje foťák s PC... Tak mám spoustu pěknejch fotek, ale asi je nikdo neuvidí... Ach jo. Tak holt jen ty kecy :-D. Ale když už neni fotka, bude alespoň něco jinýho - Adam dal na prestiž nějakej odkaz na něco, tak jsem tam vlez a tohle mi vyšlo :-o. Zatím vše.


You scored as Joy,You are Joy!! Cheering people up is a talent you posses. Your warm smile brings joy to even the gloomiest. When you enter a room everyone is happy to see you. Thanks for taking my quiz. Please rate. :)

What feeling are you?? (cool pics)
created with QuizFarm.com

Grace

92%

Joy

92%

Hope

83%

Wisdom

83%

Faith

75%

Courage

58%

Love

50%

Peace

33%

What feeling are you?? (cool pics)
created with QuizFarm.com


What feeling are you?? (cool pics)
created with QuizFarm.com

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Na celej měsíc? Tak to se vyplatí tam tu šňůru koupit, ne? ;)
A to jako měsíc v Marseille, nebo měsíc tak různě po Francii? V každym případě (antuka ;) HF.

Jo, ten (textovej) výsledek toho kvízu sedí. :)

P. S.
"rozuměj: "Já - debil"" - :D