20. března 2008

Má nová láska

..jsou hned dvě (resp. tři, ale ta jedna už je nová více než 6 let... :-). Nedávno zakoupený počítač, který se zatím zdá býti spolehlivým a už odvedl nemalý kus práce a dále pak znovuobjevení skupiny "BLUES BROTHERS". Tyhle pány znám už dlouho a jejich muzika je absolutně dokonalá (připomeňme si třeba hit "Everybody, needs somebody"), nicméně shlédnutí tohoto videjka mě k nim zas přitáhlo. Třeba Vás (koho vlastně!? :-o) taky pobaví...

Kde tu energii sakra berou?!?



No a dále přikládám další obrázek z obrazového románu "Hows da Janeks computer world goin" - nejnovější screen...



Všechno. Hezký den Všem!!

PS: Když už je to vlastně blog, možná by se hodilo říci něco o mě... To, že tady postuju má jeden, ne moc prozaický, důvod - naordinoval jsem si klid na lůžku (na pohovce), protože jsem si včera vyvrknul kotník a mám ho nateklej jak meloun Galia (pro neznalce přikládám stručný přehled melounů). Takže tak. Teď už vážně všechno...

Žádné komentáře: