18. února 2009

Jak alkohol stmeluje...

Jste taky ve facebook skupině "Kolik je čechů na facebooku"? Já ano. Byla to jedna z prvních skupin, do kterých jsem se někdy před rokem a půl, co mám facebook (jako by to bylo deset let...) přihlásil. V době, kdy se tak stalo tam bylo něco kolem 5 tisíc lidí a já si říkal, že jsem asi dost pozadu. Netajím se tím, že jsem FB trochu propadl, ba co víc, stal jsem se úspěšným evangelistou. O tom už jsem ale psal. Zmíněná skupina se již mnoho měsíců rozrůstá a dnes dosahuje téměř 40.000 členů. To už je co říct... Teda vlastně není...
Před měsícem se na FB objevila skupina nová, skupina, která potvrdila, že češi umí při sobě držet. A to hlavně když jde o chlastání...
Skupina "Když se do týhle skupiny narve 50 tisíc lidí, tak doma uspořádám mega kalbu" vznikla 1. února 2009 a během dvou dnů, tedy 3.2. čítala přes 17.000 členů. Pravda, ne všichni jsou češi, ale většina ano. Dnes, 18.2. 2009 v půl šesté večer chybí jen 446 lidí do toho krásného kulatého čísla 50.000. jsem zvědav, co bude následovat.
Sociální sítě a především Facebook mají na lidi velice zvláštní vliv. Když přijdu někam na party a kamarád mi představí své známé, obvykle jsem rád, že si zapamatuji polovinu jmen. Ale dnes? Druhý den sednu k počítači, zjistím, kdo ze včerejška "je na facebooku" a "requestnu"... Od té doby znám jeho jméno, příjmení, vím co dělá, kam chodí, jak se tam měl a s posilujícím významem mobilního internetu i jak se tam .
Co tedy znamená tato skupina? Má nějaký význam? Pro mě rozhodně. Jsem neuvěřitelně zvědavý, co se bude dít. Možná nic. Ale i to nic může mít dost nedozírné následky. Pakliže se objeví na FB event, že se teda dělá ta kalba tam a tam, tak tam pojedu. A bezpochyby nejen já. A kdyby se nic nekonalo, rozhodně to nebude bezcílné bloumání po poli á la "Český sen". Vznikne totiž spontánní akce, kdy stovky a pravděpodobně i tisíce lidí, budou slavit. Slavit svůj smysl pro integraci a trochu toho smyslu pro recesi a hlavně chuť chlastat. A já se na to těším. Vezmu si ten svůj oblíbený litránek Morgana, vyrazím do Květnice a možná tam budu ze všech nejstarší, ale možná taky nejspokojenější. Facebook mám rád a všechny ty hovada, co v tý skupině jsou, stejně jako já, tak ty asi taky... ;-).

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

uvidime se tam :-)

Anonymní řekl(a)...

budu tam tez. Kvetnice lituju, ale muzou podekovat jen Jirikovi.
:)

Anonymní řekl(a)...

pěknej článek, přesně takhle o tom přemejšlim :)

Anonymní řekl(a)...

See you ;)

Anonymní řekl(a)...

me too :-)