7. července 2009

nahý nebo nahatý?

Vzhledem k tomu, že jsem teď měl dost práce, vůbec jsem neměl čas přemýšlet nad blbostma. Teď už ale jen chodím do práce, tak je toho času víc a už mě to zas přepadá...
Zrovna dneska jsem se zamyslel... Cítíte nějaký rozdíl mezi slovy "nahý" a "nahatý"?
Z mluvnického pohledu bezpochyby žádný není, ale co způsob používání? Mě prostě přijde, že "nahatý" se používá více v souvislosti s dětmi, zatímco "nazí" jsou spíše dopělí. O dětech se také dá říci, že jsou nazí, ale asi jsem nikdy neřekl o dospělém člověku, že je nahatý... No nic. To je všechno... :-D

Tak schválně. Dívka na obrázku je: a) nahá nebo b) nahatá

3 komentáře:

Lenka řekl(a)...

mne spis prijde celkem nohata :)

Maty řekl(a)...

a) nebo b), to je jedno, je to KUS!

AN řekl(a)...

nahý je takový seriózní, nahatý je spíš srandovní, je stejně tak divný když za tebou přijde tříletá holčička a řekne, hele, jsem nahá...a když ti řekne slečna na erotické lince že je nahatá a čeká na tebe...ne?