9. října 2013

Odtáhli mi auto. A byli to kreténi.

Tak jsem poprvé v životě narazil na policajty zmrdy. Vždycky jsem si myslel, že když je člověk slušný a milý, tak se s nima dohodne. Dnes to tak nebylo. Odtahujou mi auto a já k tomu přijdu. Auto zrovna zvedaj na těch popruzích a já poprosím řidiče, zda by mi ho mohl sundat, že už jsem tady. Ten mi řekne, že se musím domluvit s policajtama. Ty mi chvilku něco vyprávěj a řidič dál moje auto nakládá. Když auto dosedne na odtahovku, policejti mi řeknou, že když je auto naložený, odpovídá za něj řidič. Tak jsem vyvalil oči a řekl jim, že když jsem přišel, tak přeci ještě naložené nebylo a on se jen usmál a povídá: "Podle mě bylo. Klidně si můžete stěžovat, ale bude to tvrzení proti tvrzení..." a vítězoslavně odkráčel s tím svým úsměvem ve stylu "jasně.že.ti.lžu.přímo.do.ksichtu.ale.ty.s.tím.nemůžeš.nic.dělat.tak.si.naser...". Chvíli jsem myslel, že mu jednu natáhnu a pak jsem šel na tramvaj.

Žádné komentáře: