10. listopadu 2007

Nové nákupní centrum v centru Prahy 2

Chtěl jsem minule napsat o novém nákupním centru v centru Prahy (NNCvCP), ale psí žrádlo, který mě provází na každym kroku mělo přednost. Je to až neuvěřitelný - cestou do práce procházím kolem tří prodejen psího žrádla. No a tudle jsem se šel podívat do nového nákupního centra v centru Prahy (Palladium) a první obchod, kterej člověk potká, když se vydá chodbou z metra Nám. Republiky je obchod..., ...s psím žrádlem. Psycho.


No, zpátky k Palladiu (NNCvCP) je to tam celkem velký. Když jsem Verunce slíbil, že se tam spolu půjdem podívat, protože jsem měl v sobotu odpoledne 3 hodiny čas, nakonec z toho sešlo, protože Verunka prohlásila, že na tři hodiny to ani nemá cenu. Masakr. Prej tam byla hodinu a půl a vůbec nic nestihla... Aby si na to člověk vzal den volna (minimálně). Asi. Já tam byl 20 minut a udělalo se mi zle z toho vedra (I když uznávám, že jsem byl línej si sundat bundu). Tak vám nevim. Asi nemám rád velký nákupní centra... Přidávám ještě jeden ilustrační obrázek interiéru. Prozatím konec, začínám sbírat síly na nekonečně dlouhej post o Vánocích... ("X-mas is all around me and so the feeling grows..." - ale není ještě kurva trochu brzo??!)

4 komentáře:

Jakub Svoboda řekl(a)...

na vánoce teda kurva brzo ještě je!

Anonymní řekl(a)...

O Velikonocích ani nemluvě... to ovšem nebrání v publikování toho veledlouhýho postu. ;)

Já teda nákupní centra taky nijak zvlášť nevyhledávam – a rozhodně by se mi tam nechtělo "jen tak", bez konkrétního cíle. A už vůbec bych tam nevydržel 3 hodiny! :o

(A opravdu to je centrum Prahy 2?)

brunhilda řekl(a)...

ty brdo, koukam na ten web, a je tam vsechno - chci tam bydlet! anebo je to jenom virtualni? byls tam opravdu? :-D

Janek řekl(a)...

Byl jsem tam, ale moc jsem se nerozhlížel :-)