5. června 2008

Janek je Janek a Janek je nejvíc aneb the biggest SEO study ever!

Po dlouhé době se zas na chvíli odvracím od facebooku a věnuju se svému milovanému blogu… Včera jsem byl po téměř třech měsících na pivu se svým kamarádem Sveekem a měli jsme oba na srdci celkem dost osobních úspěchů, o kterých jsme se s tím druhým chtěli podělit… O svých sedmdesáti třech se teď nebudu zmiňovat, protože to není předmětem tohoto postu.
Takže: kromě mnoha dalších zajímavých informací jsem se dozvěděl, že Jakub má nové místo (což mi už pochopitelně sdělil telefonem dříve, ale není nad soustavné zdůrazňování osobních úspěchů...) a že má teď na vizitkách napsáno: SEO & SEM manager. Nabízí se otázka, která nemůže zůstat nezodpovězena: WTF is that?!? Z pochopitelných důvodu jsem se tedy zeptal… Rozepsání těchto zkratek vnímavému (…a anglicky mluvícímu) čtenáři napoví: „Search Engine Optimization & Search Engine Marketing manager“. Mohl bych to i přeložit, ale to bych ze svých čtenářů dělal debily… A čím přesně se tedy zabývá? Jednoduše řečeno jde o zviditelnění vašeho (nějakého) webu při práci uživatele s vyhledavačem. Příklad: jmenuju se Janek a chci, aby když kdokoli zadá do Googlu heslo „Janek“, vyjedou mu moje stránky www.jeanecek.blogspot.com na úplně prvním místě.
No a to mě přivedlo na myšlenku realizovat právě takový pokus. Náš SEO guru Sveek má dva měsíce na to, aby trumfnul Ledeckýho i košile…

Více o SEO-SEM naleznete třeba na SEO-SEM.cz :-D. Waiting for the mind blowing results…

2 komentáře:

Jakub Svoboda řekl(a)...

hehe, není nad zdůrazňování osobních úspechů :) jenom bych upřesnil, že SEO je Search Engine Optimization - ne Optimalization.. Janek je Janek

pseudointelektualka řekl(a)...

jeane (sveeku), můžeme pro to udělat něco i my, jankovi nohsledi? třeba ťukat třikrát denně do googlu jankovo jméno a klikat právě na tyto stránky?
zůstávám s pozdravem.