11. června 2008

SEO case study - latest results

Zatím se moc nedaří, spíše naopak. Od té doby, co si vzal Svek mé stránky do parády jsem úplně zmizel z Googlu... Sice je Janek Janek a Janek je nejvíc, ale Google to jaksi neví. Nezoufejme však předčasně, ještě máme více než šest týdnů...

Prozatím Vám nabízím fotografie z minulého týdne. Řadím je do skupiny Janek´s favourite pics. Fotit blesky je celkem zábava. Jsem zjistil.


Jo, a když už se bavíme o blescích. Tuhle sobotu jsem dostal brutální elektrickou ránu. Na zahradní party (narozeniny mé potencionální tchýně), jsem se jal nainstalovat nějaké pěkné barevné osvětlení. Celý den bylo krásně a já běhal po zahradě bos. Pak začalo pršet a já běhal stále bos. Pak jsem upravoval kabely, které byly nataženy od domu ke stanu, ve kterém byla má barevná světýlka a ejhle... Na pár vteřin jsem zůstal viset mezi kabelem a zemí a za Boha jsem se nemohl kabelu pustit. Hustý. Pak jsem se utrhnul a skácel. Lepší, než ve filmu. Přežil jsem, ale musím uznat, že si elektřina získala o něco větší respekt. Ránu už jsem párkrát dostal, ale něco jinýho je, zdá se, sáhnout si do objímky, když je člověk obutej a na parkétách a něco jinýho jsou bosé nožičky na mokré trávě. Masakr. Checkněte moje fotky blesků...

3 komentáře:

Jakub Svoboda řekl(a)...

já ti dám takový "naopak"! ani předtím jsi vůbec v googlu nebyl, tak si laskavě nevymejšlej a neha%n mou tvrdou práci! :D

Janek řekl(a)...

Letsee, whatcha can doo!!

AN řekl(a)...

Božííí :D
Dobře ti tak! Doufám ted,a ež to nebyla ta noha v sádře...:D