25. června 2006

Beroun

Tak když už mám ten blog, budu sem (alespoň dokud mám prázdniny) občas něco přidávat.

Dnes jsem tedy navštívil Beroun, kam jsem si jel od kamaráda půjčit reprobedny a zesilovač na zítřejší divadelní představení pro školy.
Cesta tam ubíhala příjemně, jen bylo v autě strašný vedro. Cesta zpátky probíhala taky příjemně, jen bylo v autě ještě o něco větší vedro. Když jsem dorazil do Prahy (cca ve 14h, což je čas, kdy by ještě rozhodně neměly bejt zácpy), už od Anděla jsem popojížděl rychlostí cca 1 m/s (což je asi tak 1,5 uzlu a to je o mnoho méně, než naše průměrná plavební rychlost na vodě ...) a na nábřžeží už se provoz úplně zastavil. Byl jsem zmaten. Poslední dva kilometry mé cesty mi zabraly stejně dlouho, jako úsek Beroun - Anděl. Když jsem dojel až k domu, ještě jsem dvacet minut hledal místo k zaparkování. Super. Sečteno podtrženo - výlet do Berouna a zpět (na Anděl) trval 1h 15min a druhá část výletu, Anděl - Byt trvala 55min. Hurá... :-(
Tak jsem doma. Zítra vstávám 4:30 a čeká mě perný den. Snad to zvládnu. Být ředitel divadla je někdy náročnější, než by si člověk mohl myslet...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ale do Berouna a zpátky za 75 minut neni zas tak špatný ...