26. června 2006

2. Návštěva Adamovo - Svekova bytu

Tak jsem dnes prožil brutální den. Vstávání ve 4:30 psycho. 3 představení s divadlem - psycho. Strašný vedro - celkem dobrý. Zato teplota v autě - strašný PSYCHO!
Když už jsem si na divadlo musel půjčit přívěs za auto, tak jsem nabídl Svekovi, že mu pomůžu zbavit se desítek zbytečností z jeho budoucího bytu. První zaparkování celkem vyšlo (rozuměj: zaparkovat auto v centru - psycho; zaparkovat auto s přívěsem v centru - totální sci-fi), protože jsem si včera večer postavil na ulici stolek s cedulí "NEPARKOVAT - STĚHOVÁNÍ". Když jsme naložili první vozejk a odjeli "věci" někam "odložit". Nastal drobný problém, protože jsme se báli, že by si někdo mohl všimnout, jak po okolí pohazujem kusy postele a desítky pytlíčků s oblečením po A.K.H. zesnulé babičce. Tak jsme zajeli na nějaké staveniště, kde jsme všechno rozházeli a Svek málem dostal mozkoinfarkt (1:1). Když jsme dorazili zpátky před A.K.H.-Svekův byt, naše "místečko" už bylo pochopitelně obsazeno, takže nezbývalo, než zacouvat z ulice i s vozíkem na chodník (2. Svekův málemmozkoinfarkt). Ještě jsme pak "udělali" dva další vozejky a tím post končí.
Já vím, nemá to pointu, ale až to budem vyprávět někde v hospodě (teda spíš Kuba - protože ten to prožíval o něco víc), myslím, že to bude luxusní storka.

4 komentáře:

pseudointelektualka řekl(a)...

z čeho dostával mozkoinfarkty? z toho, že vyhazuje věci po mrtvý babičce, která ani není jeho, nebo z toho, že ho u toho někdo uvidí?

saladdin řekl(a)...

"po mrtvý babičce, která ani není jeho" tak to je prilis

Anonymní řekl(a)...

Já jsem k tomu dnes vtipkoval s urnou, ale outlocitní Sveek a dudek to zcela nevychutnali ...

Anonymní řekl(a)...

"až to budem vyprávět někde v hospodě (...), myslím, že to bude luxusní storka" - jj, byla. ;)

aslam: A to sem se (v)outlocitnost snažil potlačit sebevíc! :o