24. června 2006

Vltava 2006

Tak uvidíme, jestli se mi podaří bejt první, kdo dá dohromady nějakej „smysluplnej“ post o vodě…

Pomalu se stává tradicí, že jezdíme v létě na Vltavu a tento rok tomu nebylo jinak. Sešli jsme se tentokrát ve dvanáct na Hlaváku, a to ve složení: Já, Svek, Zdeněk a Štěpna a holky Petra, Adam a Markéta. Štěpna dorazil sice až ve čtvrt, ale nám se mezitím podařilo „urvat“ pár míst k sezení. Bohužel ne v jednom kupé, ale o to efektivnější bylo naše efektní exhibování se sklenicemi s Cuba Libre, citrónem a brčkem…

Cesta ubíhala pomalu, ale alkohol a Magici® nám ji velice zpříjemnili. Před Budějovicema hořelo, což nám cestu ještě asi o hodinu prodloužilo, ale Pánbůh zaplať, ČD jsou natolik duchapřítomné, že na sebe vlaky počkali a nám se přece jen podařilo dostat se do Vyššího Brodu.

Jak už to tak na vesnici bývá, na večer jsme naplánovali návštěvu hospody. Navštívili jsme náš oblíbený podnik nahoře na náměstí (No…, zas tak oblíbený asi není, když ani nevím, jak se jmenuje…) a začali utrácet. Prvním zklamáním bohužel bylo, že tam nebyl boxovací automat… No co, alespoň zbyli šipky. Druhé zklamání však na sebe nenechalo dlouho čekat. Šipky nešly… Fotbálek stál taky za hovno a ještě měl strašně špinavý sklo. Nezbývalo, než se zpít do němoty, a tak jsme si (všichni; včetně Štěpny!!) dali panáka. Když už nám alkohol začínal spravovat náladu, přišel číšník a ohlásil nám, že zavírá (asi v jedenáct… ).

Pokud bych si na chvíli vypůjčil něco z formy Svekova nedávného postu (klíčové slovo: „večůrek“), napsal bych asi toto:

23:00 – hodnocení návštěvy hospody: /:madrfakinenkoksakinpísofšit:/
- meanin: „motherfucking’n cocksucking peace of shit!!!“



Takže tak. Odebrali jsme se zpátky do kempu, kde jsme (opět děkuji našemu (nebo alespoň mému) Pánu) měli hafo chlastu na spravení nálady. Tak jsme se jali míchat drinky jak na běžícím pásu a někteří z nás (meanin me) se brzy dost opili a zapomněli na hořící Budějovice i na chybějící boxovací automat, šipky, atd, atd… Následovalo několik kol slovního fotbálku, což alespoň mě velice bavilo, protože jsem přišel na geniální věc: Vzhledem k tomu, jaké měli všichni moji spoluhráči znalosti historie, jal jsem se poněkud blufovat… Kdykoli na mě přišla řada (a já pochopitelně neměl vůbec tušení, na jaké mám začít písmeno), pronesl jsem něco velice duchaplného typu: „Byla to význačná osoba konce stoleté války…“ a Adam, který byl po řekl: „Jojo, už vím. Takže...“ A pokračoval. Takhle jsem proplul asi třemi koly, ale když jsem se pak pustil do Přemyslovců (kteří patrně nejsou Adamovou nejsilnější stránkou), nevěděl jsem už jak dál pokračovat a jaké indicie přidat a Adam pravil: „No.., zdá se mi, že Janek trochu blufuje…“, a já pochopitelně dostal tak strašnej záchvat smíchu, že jsem se nejen prozradil, ale ještě se mi udělalo špatně od žaludku… Pak už moc nevim… Noc.


Ráno. Budík. Bolest hlavy. Vedro. Bolest hlavy…
Museli jsme velice brzy vstávat, protože Jakub mě přesvědčil, že máme loď vyzvednout do devíti hodin. Vyzvedávání lodí bylo zvláštní. Byla tam celkem pěkná slečna, ale veškeré naše pokusy o vtip (a že jich bylo) kvitovala jen úsměvem, ze kterého bylo jasně patrné něco jako: „Jestli si myslíte, že jste vtipný, tak se kurevsky mejlíte, krom toho takovejch vožralejch blbů, jako jste vy, tu mám každej den něco kolem tisíce“. Ale byl to tak pěknej úsměv, že jsme ty vtipy zkoušeli pořád dál a ona se pořád tak pěkně usmívala a my si asi mysleli, že jsme vtipný… Bolest hlavy ale přešla.

Voda. Moc jsme ten den nepili, asi jsme toho měli po Vyššáku dost. Zastavili jsme vlastně až v Rožmberku – na oběd a na pohár. Obojí bylo fajn.



Kemp. Dali jsme si na uvítanou ledovou tříšť s vodkou a šli jsme hrát Magici®. Naši kolaři dorazili až na večer, protože se buď dlouho koupali, nebo zabloudili a nebo obojí. Už nevim. Večeře. Alkohol. Devítka. Fotbálek. Spousta fotbálků. Fotbálek byl rozhodně lepší, než ve Vyššáku. Po devítce ještě pár fotbálků a pak spánek.



Citát dne(Svek): „Přece nepůjdeme spát, když ještě nejsme úplně v bezvědomí.“


Ráno. Bolest hlavy žádná (*SUPRISINGLY*). Snídaně.
Voda tentokrát byla převelice zábavná. Vypili jsme asi litr a půl vodky s Red Bullem® a trochu džusu a vody. Když jsme dorazili do Krumlova, Svek usnul a já postavil stan a usnul… Naštěstí jsem byl tak duchapřítomný, že jsem usnul ve stínu. Sice na zemi, ale ve stínu. Svek usnul sice na karimatce, ale na slunci. Svek se spálil. Spálil si skoro všechno a ještě ke všemu se mu po celém těle udělali malý červený tečky. Voser. Večeře u Dwau Marií, návštěva Hada – další zklamání, zavřeli o půlnoci. Návštěva bývalého Bůvola (letos Gorila) – další zklamání, majitel debil a ještě nás vyhnal ve dvě (a od jedný nám nenalil..). Alespoň jsme na chvíli vyměnili fotbálek za kulečník, což byla příjemná změna… Strašně moc schodů. Cesta do kempu. Spánek.

Resumé: Sjeli jsme čtyři jezy, z čehož dva pozadu a jeden v leže. Good.



Ráno nás probudilo velice podivné vyjednávání nějakého Karla a Viktora o počtu stanů a osob se správcem kempu. Myslím, že jich nakonec bylo patnáct a sedm stanů a platili sedmsetčtyřicet. Už ale nevim. Přes den jsme opět vypili spoustu vodky (tentokrát s Fantou®) a večer nás čekalo zvláštní rozptýlení v podobě sličné návrhářky z České Lípy. Po pár hodinách jsme se vzpamatovali a odebrali jsme se do stanu, kde jsme hráli asociace a Adam nám to několikrát pokazil. Vlastně pokaždý. Spánek. V noci se ochladilo a já, nemajíc karimatku, jsem se v noci několikrát vzbudil. Ale šlo to.


Ráno. Poklidné balení, cesta na vlak do kopce. Zevl na nádraží. Cesta zpátky. Budějovice přestup. Praha. Konec…


Celkové resumé: Přes všechna zklamání se akce vydařila a všechny peníze jsem utratil beze zbytku, ba naopak (tj. ne se zbytkem, ale s dluhy). Už se těším na Vltavu 2007.

3 komentáře:

pseudointelektualka řekl(a)...

no výborně! už jsi v lincích.

saladdin řekl(a)...

perfektni

myslim, ze se vsechny ty blogy vzajemne doplni, kazdopadne souvislejsi text bych takhle dohromady nedal

P.S. 8 stanu, 16 lidi, z toho jedno dite do 5 let :-D

Anonymní řekl(a)...

Jj, s reportem s vodys všechny ostatní předčil rovnou o několik dní. A ještě takhle kvalitně! :P

Btw, ta fotka s děštivejma schodama se opravdu povedla, krása.