18. srpna 2008

"Ź" dnes získvává a webová rychloanketa

Tak a je to tady. Po dlouhých jedenácti dnech "volna" (3 dny dovolená + 8 dní nemoc) jsem zpátky v kanclu. Práce tu naštěstí není přehršle, krom toho orientace v současné politicko-ekonimicko-mediální(-a především bulvární) situaci je přecijen součástí (alespoň se to snažím namluvit lidem v kanceláři) mé práce. Pomalý návrat do reálného světa, založený na rychlém přečtení mých oblíbených zpravodajských webů je bezpochyby nejlepším rešením. Což mě přivádí na otázku, kterou třeba někdy nadhodím:

Jaké zpravodajské servery sledujete?
Co uděláte, když zapnete (přijdete k) počítač? (mail, twitter, blog, facebook ad.)?

Když už jsem to napsal, tak bych Vás (koho vlastně?!?) rád zapojil.
Můžu Vás (své čtenáře - podle Google Analytics je Vás minimálně 20 stálých každý den...) poprosit o nějaké reakce?

Ha - už jsem jí asi nadhodil (a hned 2 ;-).
Já, například, mám téměř pořád v panelech otevřený Seznam mail, Gmail, facebook, můj blog a twitter...

No a pročítám: ihned (MaM), novinky, super, aktualne, sveekův SEO blog a weblogy.

Za Vaše reakce budu moc vděčný!

Ještě jen v rychlosti udělím "Ź". Moc tomu nerozumím a proto to můžu zlehčovat (čemu nerozumím, tomu se směju, nebo to rozbiju...). Na Novinkách jsem se dočetl, že Langerovi chybějí peníze na šifrovací zařízení. Hmmm...
Takže: existuje něco, co zrovně ČR potřebuje šifrovat? Langer říká, že ano. Bublan taky, takže na tom asi něco pravdy bude... (je to sice ňouma, ale chytrej ňouma...). Jestli ano, tak se asi veřejnost nedoví "co?". Proč teda vlastně veřejnost potřebuje vědět, že na to zařízení nejsou peníze?

"Ź" tedy dnes pro Novinky.cz za:

Langerovi chybějí peníze na šifrovací zařízení



Toliko ode mě a doufám, že se objeví alespoň 5 commentů (prosím především své nejbližší - nebudu jmenovat :-), které budou reagovat na výše položené otázky.

Zdraví Vás Janek aka Jeanecek!

14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

každé ráno po spuštění compu v následujícím pořadí:

1) gmail
2) twitter
3) facebook
4) google reader
5) google analytics
6) ihned.cz
7) aktualne.cz
8) idnes.cz

případně rozotvírám věci, který zaujmou z google readeru

Anonymní řekl(a)...

temer se mi nechce verit tomu ze chodis na super cz, je mi z toho ouvej... ja zapnu, mail, skype, icq, idnes, cnn, linkuj, technet,
a neumim RSS, asi jsem socka :-)

Anonymní řekl(a)...

Prolezu Google Reader, pak Gmail, kam mi moje hodná sestra pošle průměrně 20 e-mialů typu "Fwd: Fwd: Fwd: Fwd: to musiš vidět !!!!!!" a pak je skoro čas na oběd :-)

Janek řekl(a)...

@anonym: ...já vím, ale trocha bulváru neškodí - netajím se tím, že mám jako dom. stránku nastavenej seznam a vždycky mě tam něco zaujme...

Anonymní řekl(a)...

tak nejak zapnu meebo/icq/trillian/msn a dalsi klienty, potom zkontroluju mail, myspace, facebook, skolni stranky a pak se jde serfovat. bulvar nectu. vlastne ani zpravy nectu. nevim jestli sem vodnej objekt ankety :D...

kristinka řekl(a)...

zapnu a (prvni 4 tak nejak soucasne, poradi podle toho, jak rychle vetsinou nabehnou)
1. miranda (icq, msn, aim)
2. thunderbird (mail)
3. foobar2000 (muzika)
4. firefox

no a na netu to pak uz nejak jede - seznam mam jako homepage ale vetsinou se tam nejak nezdrzuju (prelitnu titulky, staci vice nez bohate), pak se to dost ruzni - vetsinou nejdriv kouknu na livejournal friends, pak facebook, studivz, blogy, skolni web (to zejmena posledni dobou), obcas i pocasi (weather.com).. ovsem nekdy to je taky uplne jinak a na facebook se treba celej den nekouknu...
snad to tvemu hokusu pokusu prospelo ;)

Ptáče řekl(a)...

1)seznam - zkontroluju mail
2)gmail
3)školní web
4)facebook
5)prestiž a blogy
6)týden
Pořadí se mění v závislosti na počasí;)

Anonymní řekl(a)...

Jsem anonymus Hanka Cik. a když zapnu počítač, spustím msn, icq, skype, projdu si profily, fotografie, maily, vzkazy svoje a svých kamarádů na stránkách orkut, flickr, centrum, spolužáci, edu.coex, couchsurfing.com (mimochodem moc dobrý cestovatelský systém). Domovskou stránku mám taky seznamovskou, takže když vidím zajímavý titulek, tak se dostanu na novinky.cz nebo super.cz, ale je to málokdy. Hodně hledám písničky (a poslouchám) na youtube. To je celé. Co děláš za práci, Janku,že tě to dovedlo k takovéhle anketce? Jinak moc zdravím!

Janek řekl(a)...

@hanka: dělám produkci, takže anketa s mou prací nijak nesouvisí. Jen mě to tak napadlo a přišlo mi to zajímavý... Krom toho, se člověk taky doví o nějakejch novejch zajímavejch serverech... Dík za Vaše reakce!

saladdin řekl(a)...

1/ Skype
2/ Gmail
3/ Centrum
4/ Prestiz
5/ Facebook
6/ ICQ

AN řekl(a)...

Já se jistě počítám za nejvíce nejbližší :P :D
Takže, po příchodu k počítači (moc často se mi nestává, že bych ho vypínala):
- zapnu Mozillu, domovská stránka Seznam, jdu do mailové schránky a v dalších panelech si rozložím Novinky.cz a Super.cz (rubrika záleží na náladě)
- Facebook
V té chvíli si zapnu icq a msn a z msn přejdu do hotmailové schránky.
Jednou za pár dní tento rituál doprovází i omrknutí blogu a tvýho blogu a jiných lidí blogu :-)

Mimochodem, tahle anketa mi připomíná anglické lekce s Merhulíkovou - tell me first stuff you do when you wake up in the morning - akorát na trochu jiným technickým levelu :D

Anonymní řekl(a)...

Takže po zapnutí je to ICQ, pak CSFD (zkouknu jestli nepřibylo nějaké hodnocení k mym filmečkům), pak kouknu na FILM1 (ze stejného důvodu, příp. zjistim jestli někdo neposlal nový film), pak prolétnu stránky festivalů, na které jsem něco přihlásil, jestli neaktualizovali program, pak začne seznam mail, novinky.cz (domácí i zahraniční a kultura), pak Moviezone (nový trailery), Cinepur a odnedávna i Jankův blog a Twitter.. snad jsem na nic nezapomněl.. jo občas kouknu i na vtipné stránky POLOfilmu, intelektuálního Písmáku nebo Komixville.

Anonymní řekl(a)...

Taky se svou troškou do mlýna -
1) seznam (domovská, mail)
2) facebook
3) teď už i twitter
4) meebo (icq nejde) a Skype
5) školní stránky
6) del.icio.us
---
Domi A.

Dano řekl(a)...

www.netvibe.com a na tom mám všetko čo potrebujem naťahané :)
zive.cz
efutbal.cz
pravda.futbal.sk
technet.cz
gmail
linkuj.cz