29. září 2008

Hummer crash

Bouračka Hummera

Můj spolubydlící měl nedávno dost neuvěřitelnou bouračku. Od té doby, co mi ukázal tuhle fotografii jsem věděl, že o tom prostě musím napsat, protože takhle zbořenýho Hummera jsem ještě neviděl.
Toto katastroficky vyhlížející odpojení zadní nápravy způsobila prosím obyčejná lampa. Auto poskočilo v zatáčce a zadní kola, která trochu přečnívají přes bok karoserie zavadila právě o (vpravo ležící) lampu. Dost masakr.
Jo, jo... Už ani Hummery nejsou co bejvaly. Další minus pro Hummer H3.
Z pochopitelných důvodů jsem zamáznul SPZku a loga firmy, jíž tento Hummer (ehm...) patří.
Ani můj kamarád si moc nepřál být zveřejněn, tak Vám holt nezbývá, než mi věřit, že se to stalo. I když... neříkám, že bych to nedokázal dát ve Photoshopu dohromady. Ha. Když budu mít chvilku, zkusím to naopak – schválně, jestli se mi ho podaří dát v PSIII do kupy...
Nic naplat – stejně, jestli na něj někdy budu mít, pořídím si ho.
Co Vy? Máte rádi Hummery?

15 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hehe, tohle je fakt neuvěřitelný :)

Anonymní řekl(a)...

Libi se mi hummry, ale H2... Trojka je nic moc

Anonymní řekl(a)...

H1 je klasika, zbytek je pro ženské...

Anonymní řekl(a)...

no ty volé, eskamotér

Janek řekl(a)...

@mik: jj musím souhlasit. Otevřená H1 je prostě klasika: http://jdem.cz/ael33
btw: taky proto považuju honičku ve filmu "Skála" za jednu z "Top film car pursuit" ever!!

Anonymní řekl(a)...

Jedině H1. To je rykša, co má koule. Ale ta cena má taky koule :-D Doufám, že by toho vydržela víc, než jeho lehčí bratříček. Asi jediný americký auto, který bych si koupil.

Anonymní řekl(a)...

@janek: skálu jsem ještě pořádně neviděl, takže díky za tip, o víkendu zkouknu

BTW: někde jsem četl že když dělali crashtesty H1, tak jim projel zdí do které měl "narazit"...
... prošel :)

Anonymní řekl(a)...

@mik podle toho obrázku to skoro vypadá, že hummer toho zas až tolik nevydrží :D

Janek řekl(a)...

njn H3 je taková křehčí - koukejte na kola:

Video - křehké hummwee

Anonymní řekl(a)...

Na jednu stranu chápu, že ho to muselo dost vytočit. Ale když sem to viděl já, tak sem se musel smát ;) Jo bourat se musí umět

Anonymní řekl(a)...

Jak jsem psal dříve... mluvím o crashtestu H1, původní armádní, nikoliv H3, tedy o třetí "generaci".
Viz třeba tady: http://static.autoweb.cz/photo/thumb/8464_800x600x75.jpg toto vjelo na minu...

Anonymní řekl(a)...

Uff, ani si neviem predstaviť čo zním musel robiť aby ho takto rozbil. :-D

Anonymní řekl(a)...

Teda čumim jako blázen :)

AN řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...

Na to se nedá reagovat jinak než TY ****!