30. září 2008

Tak to je moc...!

Kolegyně z práce dostala další luxusní mail od rodičů. Tohle už jsem si nemohl nechat pro sebe :-D.
PS: Ten podpis mě položil :-D :-D.

13 komentářů:

martas řekl(a)...

no tak to je naprostej luxus :-D

Janek řekl(a)...

Hustej telegram. Úplně jí vidím, jak tam těma dvěma ukazováčkama... :-D.

brunhilda řekl(a)...

já jednou našla v práci koresponďák, kde bylo pouze: dostal jsem buchty: ano / ne - zaškrtnout. adresát byl synáček na vojně :-))

Anonymní řekl(a)...

Dobře si vede tvoje máti ;-) :D :D :D

Anonymní řekl(a)...

nejak postradate smysl pro humor autore... mel by jste se zacit divat, alespon na nejake normalni komedie. I ty ceske by vam prospeli...

AN řekl(a)...

Ježiš ať si nemyslí že je to naše maminka :D :D
Ale mail to je fakt vtipnej, no...

Anonymní řekl(a)...

to sem se teda nasmal, az sem se za prdel popadal...

Anonymní řekl(a)...

mail luxusní! :-)

Anonymní řekl(a)...

@ +420724107340: o autorově smyslu pro humor by se možná dalo polemizovat, ale něčí totální neznalost češtiny je naprosto očividná...

Janek řekl(a)...

@724107340: Nerad se účastním "comment battlů" na svých stránkách, ale člověk, který píše "by jste" by neměl nikoho poučovat o českém jazyce ;-). Pusu posílá Jeanecek

brunhilda řekl(a)...

mě spíš udivil ten mobil...

Anonymní řekl(a)...

No, kolegyne....

AN řekl(a)...

Janku: :D A taky "komedie by prospěli" :D