27. září 2008

Máte rádi okurku v cheeseburgeru?

Svět dělí okurka v cheeseburgeru. Včera v hospodě Janka opět osvítil Duch svatý a v mém geniálním mozku se zrodil další, klasicky Jankovsky geniálně nesmyslný názor.
Lidi, kteří jedí jídlo u McDonalda se dělí na dva tábory. Půlka miluje okurku v cheeseburgeru a druhá půlka jí nesnáší. Nic mezi není. Nebo je snad někomu ukradená? O tom dost vážně pochybuju... Já když mám čas, nechám si udělat burger bez okurky a když ne, tak jí musím vyndat...

Jak jste na tom Vy?

22 komentářů:

brunhilda řekl(a)...

okurka!

Anonymní řekl(a)...

Vynikající článek. Okurka je pro mě v cheeseburgeru nepřítel číslo jedna. Dlouho se tam neohřeje, ihned musí ven.

Anonymní řekl(a)...

Miluju okurku v čízu

Anonymní řekl(a)...

Pryč s okurkou!

Anonymní řekl(a)...

Pryč s okurkou!

Unknown řekl(a)...

Miluju okurku

Anonymní řekl(a)...

Ta okurka v čízu je nejluxusnější věc a dodává tomu teprve tu správnou chuť!Už jsem několikrát přemýšlel nad tím, kde je pro ně asi vyrábí, protože takhle kořeněné okurky se nedají nikde sehnat.

Anonymní řekl(a)...

okurku mám rád

Janek řekl(a)...

Wow.. takový čtenářský ohlas zatím vzbudila jen Kuchařová :-D. Díky za Vaše commenty!!!

Anonymní řekl(a)...

Až do teď si nevzpomínám, že bych přítomnost okurky nějak řešil. Bez problému ji sním, myslím, že má v chuti cheese své místo. Ale obešel bych se i bez ní.

Anonymní řekl(a)...

bez okurky cheesburger neni cheesburger! Nejvic me naštve, když dám někomu kousnout a ukousnou mi právě okurku :(

Lukrecie řekl(a)...

Diky tobe uz vim, co mi na tom cheesu nechutna. Je to okurka.

Anonymní řekl(a)...

S okurkou nebo bez - je to jedno... Stejně bych u meka nikdy nic nejedl...fuj...

Anonymní řekl(a)...

cheeseburger je naprd, lepsie vyjde kupit chickenburger, je v nom lepsie maso, lepsia pikantna omacka a gramaz vzhladom k cene vychadza asi tiez lepsie

kubo řekl(a)...

S okurkou do pryč! Naštěstí, přítelkyně se o ni postará..

Anonymní řekl(a)...

Já ty okurky prostě žer.. každopádně, když už jsme se tady díky Jankovi přesvědčili o tom, že se svět dělí na okurčáky a bezokurkové, mohli bychom si všichni vyjít vstříct a vyrobit si například trička nebo odznáčky (s přeškrtnutým plátkem okurky a nebo naopak s plátkem se svatozáří třeba) a tím by každý věděl jak na tom kdo je a ti kteří ukurky nemusí by je okamžitě mohli předávat těm, kteří je si burger kupují pouze kvůli nim.. vypěstování takové solidarity by možná mohlo vést k uklidnění bouří nenávisti a vzteku po celém světě, protože McD je přece všude, základem válek je zlost a základem zlosti může být právě tato okurka a vždy ji bylo buď málo nebo moc.

Anonymní řekl(a)...

yummie!!!!

Anonymní řekl(a)...

miluju tam tu okurku :D

brunhilda řekl(a)...

ad chickenburger - ani omylem! kromě karbanátků je v macovi všechno hnus. cheese je cheese!
a nevim, proč se na ten pitomej blog dívám, když mi z toho začne vždycky ukrutně kručet v břiše! freak!

AN řekl(a)...

Jen tak mimochodem, přináším zprávy od V..., která v McDonaldu pracuje...když okurky dojdou (což se stává každé 2-3 hodiny), pokud se nekouká manažer, do sendvičů je ani nestrkají s tím, že to lidi nepoznaj...
Tak si to musíte nějak vytipovat, kdy ty okurky dojdou mno :D

Janek řekl(a)...

@Andulenka: No nevim... Jen jednou v životě se mi stalo, že by tam ta svině nebyla...

(bohužel jsem si celýho burgera rozcupoval na kusy, protože jsem nevěřil, že by na ní zapomněli... :-)

Anonymní řekl(a)...

mě je to fakt uplně jedno - nevadí mi když tam okurka je, ale fakt bych si asi ani nevšimnul, kdyby tam nebyla...