28. října 2008

Dopis Ježíškovi

Když se naši stěhovali z Parisu do Prahy, objevili spoustu zajímavejch věcí. Mimo jiné se taky mamince podařilo najít můj dopis Ježíškovi z doby, kdy mi bylo asi 13 let. Samozřejmě, že jsem ve třinácti letech už dávno nevěřil na Ježíška, ale doma to tak nějak fungovalo. Respektive asi v podstatě funguje doteď... To je fuk. Každopádně pointa je v tom, že jsem, a vždycky jsem byl, dost skromný chlapec. Jasně že vydělávám hromadu peněz a chci vydělávat čím dál tím víc (...a ideálně bez práce), ale ve své podstatě mi na těch hmotných statcích zas tak nezáleží. Jde především o to, abych si mohl koupit co chci a aby (a na to teď skutečně nemám) jsem mohl toto dopřát i své přítelkyni, resp. rodině. Takže tak. Nicméně to, že jsem byl tenkrát skromný chlapec, se mi celkem potvrdilo právě z dopisu Ježíškovi, který jsem tehdy "sesmolil".
Zde je jeho doslovný přepis ("nahnuté" asi znamená ta dvojka z chování...):

Milý Ježíšku,
tyto Vánoce jsou asi trochu nahnuté a netvrdím, že jsem byl nějak extrémně hodný, ale přesto bych tě chtěl požádat o tyhle věci:

Bedničky větší hlasité a adaptér (3V) k walkmanovi.
Dále tzv. rozdvojku k walkmanovi - vstup k sluchátkům dělí na dvě části.
Tyto věci bych si hrozně přál.

Dále: pyžamo, spodky, ponožky
a př. obaly na magici ze zadu černé (z jedné strany průhledné, z druhé černé - NE JINOU BARVU!!!) a dále příp. Magici edice UNGLOOD.

Dík, Janek


No a co vy?!? Psali jste (píšete?!?) dopisy Ježíškovi?

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hmhmhm, to mi tak připomnělo - měli bychom zase po pár letech dát nějakou Magic The Gathering session, což?:)

Janek řekl(a)...

...to bychom mohli - když teď mám jen práci a školu :-D

pseudointelektualka řekl(a)...

"aby (a na to teď skutečně nemám) jsem mohl toto dopřát i své přítelkyni" - co po tobě chce, brilantový prsteny? :-D

jinak luxusní post, jen mi řekni jednu věc: i ty, brute, máš advent už v říjnu?

kristinka řekl(a)...

no jasne, ze pisu :) vo tom zadna

Janek řekl(a)...

@Olga: to ne - to přišlo spontánně - s nalezením toho dopisu :-)

Ptáče řekl(a)...

Píšu - je to velmi praktické:)

Jakub Svoboda řekl(a)...

žádnej jsem doma ani v paměti nenašla, moje povaha je na něco takovýho zřejmě moc negativistická a pesimistická :(