26. října 2008

Rozhovor s Vojtou Moravcem

Janek Vám přináší exkluzivní rozhovor s režisérem dokumentu "Turbodiesel" - Vojtou Moravcem (V7M). Jeho film o muži, který 7 let nevystoupil z auta vzbudil velký zájem diváků a vyvolal nekonečné internetové diskuze...


Čau Vojto, co říkáš na sledovanost, kterou má tvůj dokument na Streamu?
Nestačim se divit....

Čekals takový úspěch?
Opravdu by mě nenapadlo, že dvacetiminutový video a ještě k tomu dokument, bude mít takovej úspěch v prostředí, kde se nekouká na videa delší pěti minut.

No a co ty diskuze? Všichni chtějí vědět, jestli je to fake, nebo ne. Tak jak to je?
Myslíš, že se tohle dá nakašírovat?

Co si myslíš o komentářích typu: „Jak chodí na záchod?". Vadí ti, že se lidi ptaj na věci, na který je ve filmu jasná odpověď?
Když někdo položí takovouhle otázku, tak je jasný, že to neviděl... nevadí mi, že se na to nepodíval, ale když chce znát odpovědi, tak by asi měl ne?

Nemáš pocit, že je takovýho veledíla pro Stream škoda? Běželo to už přece na Nově...
Po odvysílání v televizi ti nemůže hned každej napsat svůj názor a okamžitej feedback diváků je nejlepší učebnice pro další projekty. Konec konců filmy se točej pro diváka, takže čím víc lidí to vidí, tím větší z toho mám radost.

Nemohl to nahrát on na Vás? Co když v tom autě třeba jen občas přespí, s mechanikama se domluvil a chtěl bejt prostě zajímavej?
Tak to by byl velkej frajer...:)


V budoucnu se chystáš točit spíš další dokumenty, nebo dáváš přednost hranému filmu?
Točit tenhle dokument mě bavilo, ale tíhnu, přeci jen, k hraňákům...


Chceš něco vzkázat divákům a čtenářům?
60 mi není a v Rusku jsem taky nebyl, takže asi ještě nemůžu nic kázat... :)

Žádné komentáře: