15. října 2008

Záhada hledaného "V" a "Já"

Rozhodl jsem se s Vámi, svými milovanými čtenáři, podělit o svůj dnešní zážitek, který je popsán níže - v kopii mailu, který jsem dnes odeslal redakci weblogu "Sova v síti".

Zdravím redakci,

měl bych příspěvek do diskuze k článku o záhadném "v", ale diskuze už je uzavřená.
Protože mě však má dnešní příhoda dost pobavila, píšu mail a zároveň i článek na svůj blog - zamyšlení nad tím, jak se k Vám lidé dostávají přes "vygůglované "v".
Na internetu a českých blozích se trochu pohybuju, Sovu jsem asi kdysi navštívil, ale nějak jsem tam nenašel články pro mě. Proto Vás nevedu ve čtečce a na blog jsem tak nějak zapomněl... Až dodnes.
Nějak jsem se naučil, že když zadám do příkazové řádky Mozilly "g" a odentruju, automaticky naběhne moje Gmailová schránka, protože Mozilla obvykle spustí stránku, kterou by Google jako vyhledavač zobrazil na prvním místě. No a co se nestalo: překlepl jsem se a místo "g" jsem zadal omylem "v" a odentroval. Tím se místo mé schránky objevily Vaše stránky. Začetl jsem se do článku o vzrůstající popularitě Chromu a když jsem popojel níž, našel jsem článek Marka Prokopa ze 4.8. o tom, jak se podivuje, že se na Sovu v síti lidé dostávají přes vyhledávané "v".
No - budiž to jedna z možností. "V" jsem nehledal a přesto jsem tu.
Není to asi zas tak úžasný, ani vtipný, ale každopádně mě můj omyl v kombinaci s Vaším článkem pobavil a rozhodně je to dost neuvěřitelná shoda náhod... :-)
Všechny zdravím a přeju hodně internetových úspěchů!

S pozdravem Janek

_______________________
mistr Janek Cingroš
GSM: +420 775 982 922
URL: www.jeanecek.cz
***********************

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

:) pobavils mě, Janku :). bejt nemocná doma je docela nuda. takže dík.